Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2012

Olejki Alterra

Są to produkty godne polecenia. Nie zawierają barwników syntetycznych ani konserwantów. Nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego ani nie są na nich testowane, ale to nie są jedyne zalety tych olejków wspaniale się rozprowadzają, odżywiają i nawilżają skórę. Poza tym cena jest świetna, a wydajność bardzo dużo. Pachną prześlicznie. Jeśli chodzi o te kosmetyki to ja nie widzę w nich żadnych minusów. Uwielbiam kosmetyki naturalne, a te olejki polecam każdemu i wiele osób jest również z nich bardzo zadowolona. Jest to jeden z tych zakupów, z których bardzo się cieszę.

9 komentarzy:

  1. miałam olejek o zapachu oliwek i limonki:) zapewne kupię jeszcze nie raz

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie miałam jeszcze tych olejków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kochana. Jest wszystko OK :) wierzę Ci i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same ostatnio nawet na promocji były:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam limonkowo-oliwkowy i chcę już mieć je wszystkie! (jak pokemony ;) ) pokochałam, ale chyba byłam też podatna przesytem oliwki hipp ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle już o nich czytałam, że będę zmuszona je kiedyś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam i czytam o tych olejkach. Muszę je gdzieś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie stosuję,wybrałam ten sam zestaw:)
    Ciekawy blog,będę zaglądać,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń